Monday, July 18, 2011
Friday, July 15, 2011
hyep korangg..... tak nak wish Nadh ke?? haha..... gurau je....... hari ni genap Nadh 15 tahun.....huk huk..... da besar rupanya Nadh nih....... tapi perangai still macam budak budak.......... CHILDISH! Nadh peduli ke?? have my own way........ tapi kalau menyusahkan orang tak guna jugak kann??
huhu~
Thursday, July 14, 2011

every Thursday morning,,all muslim teachers and students at my school will recite Surah Yaasiin.....it gives muslims benefits and advantages.....but,,I recite not only in the morning....but in the dusk too.....with my family.....well,,I don't want to tell about this....but,,I want to tell you about the manners of the people when they reciting the Yaasiin....it is kinda sad things......
I don't get those people.....how come they can do two things in the same time???? baca Yaasiin sambil cakap dengan kawan..... tak pelik ke???? lagi satu....diorang ni sebelum start baca Yaasiin,,,bukan main kuat lagi suara cakap pasal partner masing-masing....tapi bila baca Yaasiin,,,,dah macam takde suara......isy isy.....apa nak jadi dunia sekarang nih???? lagi satu yang buat Nad geram tahap cipan tu,,,,ada orang yang tak baca Yaasiin....tu satu hal....lagi satu,,diorang bercakap masa orang lain baca Yaasiin.....menganggu betul....kalau tak nak baca,,,hormatlah sikit orang lain.....dah lah tak hormat Yaasiin....kalau tegur,,,diorang menjawab balik "JANGAN MENYIBUK" ....habis tu,,kalau mengganggu,,,mestilah kena tegur.....teruk betullah diorang nih.......janganlah contohi orang yang macam nih......rosak negara....
Saturday, July 9, 2011

what's that new thing???well,,,it's just nothing....(haha)
actually,,yesterday,,my friends and I found a squirrel in our class.....
Nad dengan pantasnya keluar dari kelas bila nampak squirrel tu.....
mula-mula tu tak perasan pun ada tupai dalam kelas tuh.....pas letak beg kat kerusi,,Fazie tetiba jerit ada tupai......yang tak boleh lupa bila kena kejar tupai....haha....boleh bayang tak lari dengan baju kurung sambil pegang kamera?????....haha.....totally crazy.....
pastu binatang tu lari masuk almari kat belakang kelas.....syidah pasang perangkap kononnya nak tangkap haiwan tu....tapi tupai tu terjah lompat keluar nasib baik tak kena muka dia....huhu....
isy,,,,,bahaya lah tupai.....boleh pulak diorang kejar...Umi said she wants to keep that animal........haha......Umi is an animal lover......her eyes just like the cat.....
tonggang-langgang kelas jadinya......dahlah kelas tu dah sedia kotor....
isy isy...Nad tak faham betul dengan diorang ni,,,,,,
nonetheless,,,yesterday was the new thing to me....
Thursday, July 7, 2011
I've said,,
like and leave your comment
once you addicted,you can never stop....
but it happens to me....
I've been an internet addicted...
and until now, I can't stop....
why???
it's like a drug addict.....
you got to be treat....
but I'm different.....
I can't stop until forever....
ouhhh.......
is there somebody that can help me????
teachers??? counselors??? parents??? friends???
I'm afraid I can't stop.....
bayangkan....
hari-hari rasa macam nak 'berinternet'......
kalau tak,,,hati rasa tak tenteram.......rasa gelisah je....
serupa macam drug addict.....
have a pity on me.....
huhu.....
Subscribe to:
Posts (Atom)

