Hai semorang,,
Ada yang rindu Nadh ke ? Nadh rindu giler nak menulis tapi time ada idea tulaa time Nadh sibuk. Bila free tetiba lupa pulak amende yang tulis kat blog nii. Haih.
Nadh nak wish
GOOD NIGHTSLEEP TIGHTSWEET DREAM
I used to get irritated when people update their status and sounds like this
"Lepaking with friends bla bla bla...."
It should be "hanging out with ....." ( or precisely "time wasting with....." XD )
Aku pun campur gak english dengan malay dalam satu sentence kekadang tapi perkataan "lepaking" tu macam menyakitkan hati sangat.
But since perkataan lepak tu da masuk entry oxford aku takleh nak kata apa dah.
So guys don't surprise when mat salleh ask you if you want to lepak together.
K baii