Thanks for Visiting

Monday, March 28, 2016

My hantaran would cost ........ .

Orang bising bising pasal hantaran lately and I was like - hantaran everywhere !! Classmates lelaki pun bising pasal hantaran makin tinggi nak nak perempuan yang sambung degree.

Aku pun rasa nak cakap pasal hantaran jugak. Sekali sekala menggatal tak salahkan? Hiks.

Dear future husband, whoever you are who don't have to worry about my hantaran cause it won't be so expensive. Taknak bagi pun takpe I don't mind. Nak belanja kawen pakai apa? Actually kalau boleh aku nak majlis aku macam open house yang parents aku selalu buat tu je. Buat makan makan je. Takyah bersanding bagai. So bajet kurang RM 1k. Cukuplah kau bagi kasih sayang dan cinta kau sebagai hantaran ciaa ciaa ciaa

Even masa my parents kawen dulu pun, hantaran RM 3k je. Tak beli furniture baru untuk bilik pengantin. Semua pakai apa yang ada je. Majlis biasa biasa.

So yeah at least kau ada chance nak nego nilai hantaran aku.

Haha k bye.


like and leave your comment

No comments:

Post a Comment

leave your comment here.thanks.