Thanks for Visiting

Wednesday, April 13, 2016

I'm just too cute to ........ .

Pada suatu petang yang hening,,,

She "Kau nii kena jadi matang sikit la. Nanti takde lelaki nak approach kau sebab diorang ingat kau still budak budak. Nanti sampai bila bila kau tak kawin."

Me "can you just stop talking about kawin. Semua benda pun kau nak relate dengan kawin."

She "We are 20 already. Make sense la kalau nak cakap pasal kawin"

Me "aku belum nak kawin masalahnya"

She "Taknak kawin habistu nak langgar fitrah ke? Dosa tahu tak"

Me "bukan taknak kawin la. I'm just too cute to get married" *buat suara cute*

And lepastu aku hampir jadi arwah. Thank God otp je bukan cakap face to face.


Tak, ceritanya kat sini, aku stress semua orang cakap pasal kawin, husband and anak. Aku belum terfikir ke arah tu lagi. Otak aku ni still ada phineas and ferb, spongebob, playground, kids things.

It's not that taknak kawin. Tapi aku ni belum layak lagi nak cakap pasal benda benda ni. Diri sendiri tak betul lagi. Still kebudak budakan. So yeah better focus on study (or food)

Kadang kadang berharap jodoh sampai cepat, tapi rupanya kematian yang sampai dulu. (DEEP)







like and leave your comment

No comments:

Post a Comment

leave your comment here.thanks.