Thanks for Visiting

Thursday, March 15, 2012

untitled


payah nye diorang nak faham........ dua tahun!! dua tahun!! aku tak kisah aku suffer kat tempat tu..... tapi pelajaran aku camne?? takkan aku nak stay bodoh je kat situ?? mungkin agak kasar,, tapi aku tak tahu perkataan apa yang aku nak guna.... aku rasa tu lah yang paling sesuai..... diorang macam tak kisah pasal pelajaran aku...... suka hati aku nak belajar camne?? masalahnya,, hati aku langsung tak suka belajar macam tu......aku bosan dengan hidup camni..........kalau soalan senang pun aku tak boleh nak jawab,, apa lagi soalan susah.... diorang kata mula-mula memang macam tu..... masalhanya,, mula-mula ni pun aku da ketinggalan..... lagi lama lagi banyak belajar..... lagi banyak aku tak faham..... lagi jadik bengong aku....... aku da cakap terang terang..... bukan aku cakap india ke belit belit ke...... susah betul cakap dengan orang tua ni........geram tahap gaban;

like and leave your comment

No comments:

Post a Comment

leave your comment here.thanks.